Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Φτιάξτε serum για τα μάτια!

Γεια σας!!!!Εδώ και καιρό ήθελα ένα προιόν για τα μάτια .Χρησιμοποιώ κρέμα ματιών αλλά ήθελα και κάτι παραπάνω για την λάμψη τους.Να τονίσω ότι ,επειδή είμαι 21 ετών δεν έχω ρυτίδες ούτε σακούλες κάτω από τα μάτια....Το μόνο πο χρειαζόμουν ήταν μια έξτρα λάμψη επειδή όταν κουράζομαι και ξενυχτάω κάνω μαύρους κύκλους.Έψαξα λοιπόν στο διαδίκυο μπας και φτιάξω μόνη μου κάτι τέτοιο και τελικά το βρήκα.Έφτιαξα λοιπόν το δικό μου serum χωρίς χημικά και άλλα πρόσθετα...Λοιπόν να τονίσω ότι αυτή η συνταγή είναι από γνωστή δερματολόγο -αισθητικό .Ας  αρχίσουμε  ....
ΥΛΙΚΆ
  1. 5ml aloe vera
  2. 10 ml ροδόνερο
  3. σταγόνες κέδρο αιθέριο ελαιο ( μειώνει την κατακράτηση υγρών)
  4. 3 σταγόνες μανταρίνι αιθέριο έλαιο ( εξαφανίζει τους μαύρους κύκλους αμέσως)
  5. 2 σταγόνες λιβάνι αιθέριο έλαιο (μειώνει τις ρυτίδες)
Τα ανακατεύετε όλα μαζί σε ένα γυάλινο μπουκαλάκι και το χρησιμοποιείτε πρωί βραδύ.....

3 σχόλια:

  1. afto to serum fenetai poly kalo .lew na to dokimasw .http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nai dokimase t kai tha deis diafora amesa.....to xrisimopoio edo kai kairo kai me exei voihisei poli ,eidika otan exo ksenixtisei....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Super. eyxaristoume koritsaki!!
    Following your blog now, cant wait for you to follow me back. Filakia!
    Η τελευταια μου αναρτηση αναφερεται στα INGLOT...εχω τρελαθειιιιιι
    http://www.beauty-is-within.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή